20/11/12

Barcelona, 20 de novembre

Vaig per feina a Barcelona. Event MOVE12 de VODAFONE. Hotel Hesperia Tower de l'Hospitalet. M'estalvio el comentari sobre quina pena es mereix el projectista de l'edifici, a qui em nego a anomenar arquitecte (sí, ja sé que és d'en Richard Rogers i que és tot un premi Pritzker, però un mal dia el pot tenir qualsevol).

Després de varies sessions i xerrades sobre el futur de la telefonia mòbil, Carles i jo ens n'anem a dinar Il Panino Silvestre (www.paninosilvestre.com), al carrer Major de Sarrià, número 92. Establiment petit al bell mig d'un vial encantador. Em demano el panino dei piacere, a 9,90 euros. Porta porchetta, tomàquet sec, scamorza i pesto. Boníssima. Calenta per fora i freda per dins.

Panino de porchetta


Quedem amb Marisa, ex KNOSOS, ara AMPER. Xerrem de feina. A les 16:00 tornem a Tarragona.