2/8/12

2 d'agost. Hong Kong. Quart dia

Ens despertem a les 7:00. A les 8:00 estem esmorzant al Conrad. Anem caminant fins a l'estació base de The Peak. El tramvia que puja fins a un cim, des del qual hi ha una fantàstica vista panoràmica de l'Illa i de Kowloon.

La pujada ja val el preu. La inclinació del tramvia és paorosa. Els edificis del costa es veuen inclinats. La vista, avui, és molt limitada. Continua la calitja que no deixa veure clar.

Tornem a l'hotel. Ens mudem. Agafem un taxi fins a l'hotel Intercontinental. A les 13:00 estem entaulats a NOBU. Ens demanem un sashimi de yellowtail fish with jalapeños, un black cod amb reducció de miso (boníssim) acompanyat d'arrós blanc i sopa miso, un set de nigiris (l'arrós perfecte, en quantitat, sabor i textura) i unes broxetes de pollastre teriyaki. De postres uns mochis gelats. Aigua i dues Kirin. tot per 1540 HKS. Convida Patri. El restaurant està a l'alçada dels seus homònims del carrer 57 i del Soho de Nova York. Les vistes de la badia molt boniques i el servei més que correcte.

Black cod with miso
Selecció de mochis gelats

Al sortir, Patri rellisca i li cau l'IPAD, que traspassa sense dignitat a l'estavellar-se contra el sol roent de Tsim Sha Tsui. RIP. Ella es fa un seguit de bonys i blaus a les cames. Primer ens temem que haurem d'anar al metge; falsa alarma. Patri és una roca.