6/8/12

5 d'agost. Shanghai Trenta-unè dia

Ens despertem aviat. Són les 6:00. Agafem un taxi a les 7:00, sense haver esmorzat. Mitja hora desprès estem a l'aeroport de Hong Kong. A les 9:30 surt l'avió de Dragonair. El viatge, de dues hores i mitja, resulta plàcid. Els menuts es porten molt bé.

Agafem un taxi fins el Hilton. Un hora de trajecte i 170 yuans de preu. Oriol ha sentit tants de cops l'adreça que diu "Huashan Lu, Changshu Lu. Hilton Hotel". El taxista es posa a riure.
A l'hotel tothom ens saluda i ens pregunta per l'estada a HK.

Ens instal·len a la mateixa habitació que vam ocupar. Deixem les maletes i anem a dinar. Són les 14:00. Una super hamburguesa al PIRO de Huashan Lu.

Tornem a l'hotel agafem l'stroller i ens n'anem a la plaça del Poble. Ens hi estem una bona estona. Baixem al soterrani del Raffles City. Comprem pollastre per a Oriol i ens prenem un Happy Lemon.

Oriol a la plaça del Poble

Tornem a l'hotel. Són les 18:30 i estem molt cansats.

Veiem uns capítols de La Riera i jo em llegeixo un capítol de Joc de Trons. Estem molt tristos perquè el viatge s'acaba. Ens hi trobem molt bé en aquesta ciutat. Massa, potser.