2/12/13

2 de desembre. Tercer dia a Singapur

Dilluns, 9:50. Em desperto i comprovo que ens hem ben adormit. Han estat dos dies molt durs, el de l'avió i la passada matinada. Ahir vam caure rodons.
A corre cuita esmorzem a l'hotel i ens anem de botigues. Passem per l'ION, on a ALDO em compro unes sabates de vestir. Aquesta marca canadenca és la meva referència en calçat des que la vaig descobrir a Nova York el 2007. Anem fins a ABERCROMBIE AND FITCH, al mateix Orchard, davant del Ngee Ann City, i Patri es compra unes peces. És una empresa que em cau força malament, avui amb més raó, ja que no han volgut fer-nos el rebut per a retornar els impostos. Comprem uns talls de pizza a PEZZO, una franquícia de pizza al tall.

Tornem a l'hotel. A les 14:30 hem quedat amb Alice, la babysitter d'Oriol. De dilluns a dijous li farà companyia parlant-li en xinès a 9 SGD l'hora. Ens està esperant a la recepció. És una senyora entranyable. Porta unes bosses amb joguines i material escolar. Oriol es queda encantat.

Agafem el metro i ens n'anem fins a BUGIS. És un edifici colonial on s'ha muntat un cluster de botigues de records i, a les plantes 2 i 3, de moda, sobretot coreana. A Patri li agrada molt. Ens hi passem unes hores remenant i Patri es compra un parell de jerseis. Al sortir passem per UNIQLO, que està tot just davant. Patri es compra vàries peces de roba.

Tornem a l'hotel. Són les 18:00 i fins les 18:30 no hem quedat amb Alice. Anem a fer l'aperitiu (de bades) al executive lounge, que està a pocs metres de la nostra habitació. Una mica de salmó marinat, molt bo, pastís de pollastre, formatge i una mica de pinya, tot regat amb un syrah francès de no massa qualitat. Anem a l'habitació i Oriol està escrivint amb Alice. Ella, potser per educació, però semblava poc fingit, ens ha dit que és molt intel·ligent. S'acomiada fins demà.

Anem a sopar al DIN TAI FUNG del WISMA ATRIA. Els tres centres comercials (WHELOCK PLACE, ION i WISMA ATRIA) es troben connectats sota terra per uns carrers plens de botigues i estacions de metro. Ens enfilem a la quarta planta. El restaurant està ple. Hi ha cua per entrar. Ens esperem uns vint minuts i ens entaulen. Mengem excel·lentment per 67 SGD.

Tornem a l'Hotel, a deixar el cotxet dels menuts. Agafem un taxi i ens n'anem tots quatre fins al RAFFLES. Al LONG BAR ens prenem un singapore sling cadascú (és el nostre cocktail preferit) i els petits un suc de taronja.Tot plegat costa una fortuna: 98 SGD.