22/5/10

Dia 14, Nova York


Divendres, 21 de maig.
Avui també fa molt de sol. Agafem el metro i en un hora ens plantem a Coney Island. Hi ha bastant de gent per la platja, però es pot passejar bé. Fem unes fotos de la nòria i del passeig i en poc més d'un hora tornem a ser al metro en direcció a Manhattan.
Fem un mos a un Mc Donalds de la 5th Av. I després, mentre Patri i el Menut se'n van a l'hotel a descansar, jo me'n vaig a De la Concha (1390 de la 6th Av) i em fumo un Drew Estate Liga T52 (robusto). És tabac de Nicaragua. Aquí li fan embargo a Cuba. Prou bo. Mentre m'estic fumant el cigar i contemplant la 6th Av. passen uns Escalades negres a tota marxa amb les sirenes posades. El tercer porta la finestreta baixada. Hi veig el Dalai Lama xafardejant des de dins. Miro als negres que tinc al costat i senyalo amb el dit. Entre bocanades de fum em diuen: "yes, mate, is Dalai Lama".
Torno a l'hotel i li explico a Patri. Ja havíem vist que aquesta setmana, per tres dies, fa unes xerrades al Radio City Music Hall.
Baixem a Little Italy, són ja les 18:00. Del barri només hi resta Mullberry St. La resta se l'han apropiat els xinesos, que senyoregen bona part del sud de Manhattan.