18/5/10

Dia 9, Nova York


Diumenge, 16 de maig.
Ens aixequem tard. Com cada dia, esmorcem a l'Starbuks de l'hotel.
Baixem fins a Times Square i entrem a la botiga M&M's. Enorme i kitchs, però un encant per als més petits. L'Oriol s'ho passa bomba mirant tot el que hi ha exposat. Li comprem un nino, que estreny fins asfixiar-lo. Passem per MACY's a fer-nos la targeta de visitant (10 per 100 de descompte, validesa un mes). Després al Flatiron, a fer-li unes dotzenes de fotos amb el 10-22 mm. Pugem per la 5th Av. i a Barns and Noble hem compro un parell de llibres de l'OSPREY. Per cert, el poc temps que tenim lliure la Patri i jo estem llegint a Jo Nesbo, Nèmesi (edicions PROA), molt recomanable si us agrada la novel·la negra.
Acabem sopant a PJ CLARK'S, sense reserva, una cheesburger, boníssima, amb una paperina de patates xips i una crema de formatge per sucar-les. Cervesa Samuel Adams i coca-cola, tot plegat 49 dolars. Car. Patri surt un moment per alletar a l'Oriol (dintre l'espai és molt reduït) i un senyora de la taula del costat, que sembla sortida de "las chicas de oro" em diu si vull sopar amb elles ara que la meva dona m'ha abandonat. Somric i simulo no entendre el seu idioma.
Al restaurant hi deixen entrar cotxets, però els has de plegar.