14/5/10

Dia 6, Nova York


Dijous, 13 de maig.
Després d'esmorsar agafem el metro i ens plantem al Guggenheim. Error. Tanca els dijous. S'ha de mirar prèviament els horaris dels museus a les guies. Baixem fins la Neue Gallerie on hi ha una temporal d'Otto Dix, un dels pocs pintors de pintura no-clàssica que m'interessa. Obren a les 11:00. Com sigui que tenim reserva al NOBU a les 12:45 i abans m'he de passar a comprar unes corbates a Armani (5th Av amb el carrer 56) ho deixem per demà.
Passem per l'Hotel i ens endrecem. Arribem al NOBU FIFTIETH-SEVENTH. Ens atenen cordialment a recepció i ens acompanyen a l'ascensor. Com que anem amb el carret i l'Oriol a dintre ens situen a un lloc discret prop de la porta de sortida. La decoració del local és espectacular. L'espai és molt gran i les taules estan força separades, sobretot per als estàndards americans. Repetim plats que ja vam prendre al NOBU de Tribeca l'any passat. Només us diré que el black cod with miso està absolutament genial, cocció i presentació perfecta, un deu. El millor plat de peix de la meva vida (i a mi m'agrada molt el peix, el bon peix s'entèn). L'Oriol es comporta tota l'estona.
Tornem a l'hotel a descansar i a les 16:00 ens n'anem a Greewich Village. Allà, a una de les botigues de MARC JACOBS, Patri es compra una bossa preciosa i jo uns jeans i una camisa. Caminem fins a KATZ DELI (el lloc de l'orgasme fingit de la Meg Ryan -que se n'ha fet d'aquesta noia?- a "Quan Harry va trobar Sally"). Ens prenem un pastrami. Sensacional. De bo i de quantitat.