14/4/11

Dia 14 d'abril, Bali

Ens llevem tard. Ja després de l'esmorçar, Patri em sorprèn regalant-me un quadre del pintor Suta Kesuma que està exposat al hall de l'Hotel. Serà el regal del meu sant. Ella s'encarrega de fer les gestions per tal que ens l'enviïn a Tarragona per FedEx. Després passem tot el dia a la platja privada del complex, a la piscina, demanant-nos uns acceptables spaghetti i fent temps per a les 18:00 anar al Hall a prendre'ns una copa. Batut de síndria per a Patri i l'Oriol. Un whisky escocès per a mi. No em demano un partagás serie D número 4. Que si m'hagués pres diria que està magnífic. Però l'Hotel és nordamericà i, clar, no en tenen. Em prenc un altre whisky, ja que les racions d'espirituosos són anglosaxones, i ens n'anem a sopar a l'habitació.
Oriol està feliç amb les balineses de l'staff. El mimen continuament i ell ho agraeix.
Demà serà el darrer dia a l'Illa. Com ens enyorarem. Mai m'ha passat quelcom de similar a un lloc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!

He anat llegint totes les entrades del blog, quina passada! M'apunto aquest destí, per anar-hi en un futur. Singapur+Bali té molt bona pinta, i els comentaris i les fotos del blog, així ho confirmen.
Disfruteu dels últims dies!
Per aquí com sempre.... :)


Salut als 3!

Joaquín