15/6/13

15 de juny de 2013. Shanghai, quinzè dia

Avui toca aixecar-se tard. Són quasi les 9:00. Hem quedat amb la Sandra per esmorzar per Jing'An temple. Acudim puntualment i ella no triga en arribar. Està com la vam deixar l'any passat. Al parc de Jing'An esmorzem lleugerament, mentre Sandra ens explica el seu darrer any a la ciutat. Ens fa de guia per la zona. El cafè Rat Tar Bar, els malls, les cruasanteries ...  Ens porta a un mercant autèntic xinés. Trobem a un català comprant, un informàtic, que n'està tip del xinesos desprès de dos anys a la ciutat.

Se'ns fan les 13:15 i ens acomiadem. Ella se'n va a HK a renovar el visat i dissabte quan torni reservarà per a un brunch que qualifica d'espectacular.Agafem taxi i ens anem a YuYuan, al restaurant al que ens va convidar Nil. Ens va agradar tant que avui hi tornarem a dinar.

Mengem de cine per 450 CNY. Oriol es menja 5 bao zi, a més de l'arròs fregit i el porc.

Tornem a l'hotel a descansar. Sortim sobre les 18:00 i voltem per les botigues i malls de Jing'An.