19/6/13

19 de juny de 2013. Shanghai, dinovè dia

Ens despertem a les 7:00. Fa tres dies que tinc mal de coll. Avui, a sobre, se li suma un cert malestar muscular. Esmorzem al HILTON i sortim cap al col·legi d'Oriol. Anem passejant per Huaihai. Les botigues estan tancades fins les 10:00. Fem temps al parc. Els parcs xinesos estan plens de vida a les nou del matí. És una cosa que ens sembla estranyíssima als occidentals. Fixeu-vos, si no, el que ens hem trobat.




Tornem a l'hotel. Em vaig a començar a prendre l'Augmentine que m'he portat de Tarragona. Descansem unes hores. Patri se'n va a recollir a l'Oriol i quan torna em trobo millor. Anem fins a Nanjin dong Lu. Passegem una mica i ens mengem el pollastre fregit que tan ens agrada.

Fem fotos d'unes noies que fan una promoció comercial.