27/6/13

27 de juny de 2013. Shanghai, vint-i-setè dia

Ens despertem a les 7:00. Avui plou i sembla que ho farà tot el dia. Esmorzem i portem a l'Oriol a l'escola. Ens diuen que demà acaben les classes a les 11:30.

Agafem un taxi fins el SHANGHAI 1933. Entrem a CIGAR AMBASSADOR, un excel·lent lloc per a gaudir d'un bon cigar. La cava és extensíssima i la carta de licors també. La decoració molt acollidora, a l'estil d'un clubhouse anglés. Em trio un PETIT EDMUNDO, de Montecristo, i el marido amb un GLENFFIDICH 12 anys. Són quaranta-cinc minuts memorables. Com que l'extractor de fums és molt potent, m'acompanya Patri i Marina, que no para de fer entremaliadures. Enguany estic un poc decebut amb el HILTON SHANGHAI. Tenia un magnífic cigar lounge que ja ha tancat. Una llàstima perquè em permetia fruir de la meva afició sense sortir de l'hotel.

El preu del wiskhy i el cigar són 200 CNY, uns vint-i-cinc euros. Crec que s'han equivocat amb el preu.


Anem a LE DOUCEUR i ens prenem un café. Se'ns fa la una i decidim regalar-nos un altre massatge de peus a l'Oasis. Avui és un dia dedicat al plaer.



Al sortir fem un mos a l'SPROUTWORKS, piadina de pollastre a la planxa amb cheddar i una amanida, per 100 CNY.

Anem a recollir l'Oriol. Aquesta nit hem quedat amb Nil per a sopar a PLAZA PIZZA.