22/6/13

22 de juny de 2013. Shanghai, vint-i-dosè dia

Ens despertem sobre les 8:00. Malgrat ser festiu al col·legi, l'Oriol i la Marina ja estan desperts. Sentim un soroll. Són uns operaris que, a cent metres del terra, estan netejant els vidres de l'habitació.



Anem a esmorzar. Fa un dia radiant i la temperatura és primaveral. Agafem un taxi i ens n'anem a l'oceanari de Changfeng. 160 CNYcadascun. Només Patri i jo, l'Oriol, com ronda el metre d'alçada, no paga. Som els únics no han entre mil·lers de xinesos.  El parc on s'ubica l'oceanari és molt bonic, i com tots els parcs i jardins de la ciutat està molt ben cuidat.



Ens passem hora i mitja veien peixos de tota classe, meduses, tortugues ... Els menutss 'ho passen d'allò més bé. LOriol està contentíssim. Taxi fins l'hotel (25 CNY). Ens n'anem a dinar a La Taverna, al carrer Fumin. Ens demanem uns antipasti (de fet, xarcuteria italiana) i un set de pasta. Boníssim com sempre.



Anem a Huating Lu a deixar una americana a la tintoreria. 15 CNY (menys de dos euros) i la tindré demà al migdia. Com m'agrada aquest país! Tornem a l'hotel a descansar una estona. Tot seguit passem a recollir l'americana que m'he portat a arreglar a  Jiaozhou Lu. Un cosidor m'ha deixat impecable la peça que em vaig comprar a UNIQLO (80 CNY).

Passegem per Jing'An temple i li comprem pollastre fregit a l'Oriol al Food Court del soterrani segon de Réel.

Bateries elèctriques a una moto

Guants incorporats a les motos

Matrícules customitzades

Tornem a l'hotel. Fem unes fotos de l'autovia de Yan'An.