11/7/12

11 de juliol. Shanghai. Dotzè dia

Com és habitual entre setmana, ens despertem a les 6:30. Dutxa, esmorzar, vestir als petits. Deixem a l'Oriol a l'escola a les 8:30. Tornem a l'Hotel. Fa un dia gris i plou, poc, intermitentment, el qual és d'agrair. Descansem una estona i a les 10:00 agafem un taxi fins el Museu de Shanghai. Entrada gratuïta (es fa estrany), mesures de seguretat d'aeroport israelià.

Visitem les quatre plantes, que ja vam veure el 2006. Està farcit d'escolars. Molt de soroll.
De tot el que veiem (ceràmica, escultura, numismàtica, sigil·lografia, cal·ligrafia ...) el que més ens agrada és la ceràmica de la dinastia Tang. Especialment els cavalls, camells i fat ladies. Ens hi passem dues hores, quasi sense adonar-nos.

Taxi fins Huashan Lu. Anem a dinar al restaurant PIRO. La revista Time Out de Shanghai considera que fan la millor hamburguesa de la ciutat. Ens en demanem dues. Ens les cruspim amb gana. Molt bones. L'una, amb una amanida cèsar, i l'altra amb patates fregides. Per a beure, una pinta de Stella Artois. Tot per 145 yuans.

Anem a buscar a Oriol i ens n'anem a CARREFOUR (als soterranis del mall Cloud 9) a comprar bolquers. Taxi i cap a l'hotel a deixar la compra.

Són les 20:00 i sortim a buscar sopar per a l'Oriol.